مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:552023-01-09سياسي

همایش بین المللی «یاران حاج قاسم» در وزارت ارتباطات برگزار شد


دومین همایش یاران حاج قاسم با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و علاقمندان آن شهید سردار سلیمانی در مرکز همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین همایش یاران حاج قاسم همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات با حضور خانواده معظم و معزز شهیدان حاج حسین همدانی، حاج وحید زمانی نیا و دیگر شهدای محور مقاومت برگزار شد.

در این مراسم ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت و سپس تصاویری به یاد ماندنی از حضور شهید سلیمانی در مأموریت های مختلف پخش شد.

بعد از آن گروه همخوانی حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به تواشی پرداختند.

حاج قاسم، جان فدا بود در ادامه سردار رونده مشاور سابق سپاه قدس و از یاران و همرزمان شهید سلیمانی با اشاره به خاطراتش از آن شهید بزرگوار گفت: با کپی برداری، کسی حاج قاسم نمی شود بلکه باید راه حاج قاسم را رفت تا مثل او شد.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم برای خدا کار می کرد، افزود: باید آدم هایی پیدا کنیم که همچون شهید سلیمانی، از تزویر و ریا دور باشد و اهل تظاهر نباشند.

سردار رونده، حاج قاسم را مرد میدان واقعی دانست و تصریح کرد: حاج قاسم وقتی می خواست کاری را انجام دهد بر اساس نیتی که داشت پا در میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی «یاران حاج قاسم» در وزارت ارتباطات برگزار شد

همایش بین المللی «یاران حاج قاسم» در وزارت ارتباطات برگزار شد