مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:352023-01-09سياسي

نگاه اسلام به زن کریمانه و نگاه غرب ابزاری است


نگاه اسلام به زن کریمانه ولی نگاه غرب ابزاری است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: نگاه اسلام به زن کریمانه ولی نگاه غرب ابزاری است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (19 دی ماه) در جلسه ستاد جشن کوثر سلطانیه با گرامی داشت سالروز میلاد کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: تولد این بانوی بزرگ اسلام یکی از مسائل مهم و حیاتی است؛ به طوری که خداوند توسط جبرییل تولد حضرت زهرا (س) را بشارت داده بود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی بی مانند زنان است، اضافه کرد: خلقت نوری حضرت زهرا (س) هزاران سال قبل از خلقت آسمان و زمین و آفرینش حضرت آدم بوده است.

حسینی نسب با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع) در نظام اسلامی به عنوان روز زن و بزرگداشت مقام مادر نام گذاری شده و این نشان گر نگاه ویژه و کریمانه انقلاب اسلامی به جایگاه زن است، افزود: زن در نگاه شرق عنصری در حاشیه و بی نقش و در نگاه غرب در خدمت سرمایه داری و ابزاری برای مردان است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در فرهنگ اروپایی وقتی زن ازدواج کرده و به خانه شوهر می رفت، اموال و املاک زن مال شوهر می شد و حتی نام خانوادگی خود را به نام خانوادگی شوهر تغییر می داد و هر کاری که غرب به نام زن و هر چند در ظاهر در حمایت زن انجام داده، جز خیانت و جنایت و ظلم نبوده، گفت: ادعای حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه اسلام به زن کریمانه و نگاه غرب ابزاری است

نگاه اسلام به زن کریمانه و نگاه غرب ابزاری است