مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:302023-01-09سياسي

ترک فعل دستگاه ها در تصادف اخیر محور اراک- قم بررسی قضایی می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: ترک فعل دستگاه ها در تصادف اخیر محوراراک- قم بررسی قضایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محسن خیرمند امروز در کارگروه تخصصی تصادفات اظهار کرد: تصادف روز گذشته خروجی دوربرگردان خیرآباد، اتفاق بسیار تلخی بود که با توجه به غیر استاندارد بودن پیچ دوربرگردان مذکور بارها به متولیان امر در خصوص رفع نواقص و اصلاح هندسی آن تذکرات لازم ارائه شد و حتی مصوبه شورای ترافیک استان نیز در خصوص آن وجود دارد.

وی افزود: بنابراین بی اعتنایی دستگاه های مسئول در اجرای این مصوبه غیر قابل قبول و ترک فعل برخی دستگاه در خصوص این امر مشهود است که دستگاه قضایی با قاطعیت تمام و در مقام دفاع از حقوق افراد جامعه به مسئله مذکور ورود پیداخواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی بیان کرد: دوربرگردان خیرآباد به دلیل ناایمن بودن و جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه می بایست تا انجام رفع نواقص و اصلاح پیچ آن بسته شود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی مکلف است ظرف یک هفته، طرح های اجرایی مطلوب را جهت استاندارد شدن این دوربرگردان و همچنین الباقی دوربرگردان های ناایمنی که در راه ها و شوارع استان وجود دارند با توجیهات فنی مناسب ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل دستگاه ها در تصادف اخیر محور اراک- قم بررسی قضایی می شود

ترک فعل دستگاه ها در تصادف اخیر محور اراک- قم بررسی قضایی می شود