مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:102023-01-09اجتماعي

تداوم تلاش راهداران هشترودی برای بازگشایی مسیرها


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: از ساعت 20 شب گذشته که بارش نزولات آسمانی در قالب برف در شهرستان شروع شده است راهداران هشترودی در قالب شش تیم در محورهای اصلی و فرعی حضور دارند و اقدام به بازگشایی مسیرهای موجود می کنند.

- وحید آخوندزاده در گفت وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: تعداد 30 نفر از راهداران هشترودی برای ارزیابی راه های روستایی در قالب 10 تیم از شب گذشته در جاده ها حضور دارند تا در صورت بسته بودن راه های احتمالی اقدام به مسیر گشایی کنند اما تا به حال از هیچ مسیر روستایی گزارشی مبنی بر بسته بودن راه دریافت نشده است.

وی افزود: راهداران هشترودی از شب گذشته 1000 کیلومتر از مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی را بازگشایی و با استفاده از70 تن ماسه نمک اقدام به برقراری ارتباط جاده ای شده اند.

وی اظهار کرد: از کلیه هم وطنان و مسافران تقاضامندم در ایام بارش و فصول سرد سال از انجام مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت اقدام کردن به سفر زنجیر چرخ، وسائل ایمنی، لباس گرم و مواد خوراکی را در ماشین خود داشته باشند.

آخوند زاده ادامه داد: برای اطلاع یافتن از باز بودن مسیرهای موجود در منطقه هشترود تمامی هم وطنان می توانند با شماره تلفن 04152622125 و تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تلاش راهداران هشترودی برای بازگشایی مسیرها

تداوم تلاش راهداران هشترودی برای بازگشایی مسیرها