مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:502023-01-09اجتماعي

برفروبی 5500 کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی/تمام مسیرها باز هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: اکیپ های راهداری استان، 5500 کیلومتر باند از راه های استان را برفروبی و نمک و شن پاشی کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: اکیپ های راهداری استان، 5500 کیلومتر باند از راه های استان را برفروبی و نمک و شن پاشی کردند.

اورجعلی علیزاده، دوشنبه، 19 دیماه، در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: در عملیات راهداری زمستانی دو روز اخیر در کلیه محورهای استان، 1600تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیشترین میزان برف روبی در محورهای آزادراه تبریز- زنجان، بستان آباد، چاراویماق، اهر، سراب و سه راهی اهر انجام گرفته و اکنون کلیه راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد 300 راه روستایی نیز برف روبی شده و حدود 10 درصد از راه های روستایی در ارتفاعات شهرستان های هشترود، بستان آباد، چاراویماق، سراب، مراغه و اهر بسته است که با تلاش همکاران در حال بازگشایی هستند.

علیزاده افزود: طی این مدت کمک رسانی به تعداد 42 خودرو نیز انجام شده است.

وجود 38 نقطه برفگیر در استان وی، راه های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از 14 هزار کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیر استان را 38 نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 5500 کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی/تمام مسیرها باز هستند

برفروبی 5500 کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی/تمام مسیرها باز هستند