مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:452023-01-09اجتماعي

برفروبی 5500 کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی/تمامی مسیرها باز هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: اکیپ های راهداری استان، 5500 کیلومتر باند از راه های استان را برفروبی و نمک و شن پاشی کردند.

- برفروبی 5500 کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی/تمام مسیرها باز هستند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: اکیپ های راهداری استان، 5500 کیلومتر باند از راه های استان را برفروبی و نمک و شن پاشی کردند.

اورجعلی علیزاده، دوشنبه، 19 دیماه، در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: در عملیات راهداری زمستانی دو روز اخیر در کلیه محورهای استان، 1600تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیشترین میزان برف روبی در محورهای آزادراه تبریز- زنجان، بستان آباد، چاراویماق، اهر، سراب و سه راهی اهر انجام گرفته و اکنون کلیه راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز و تردد در آن ها جریان دارد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد 300 راه روستایی نیز برف روبی شده و حدود 10 درصد از راه های روستایی در ارتفاعات شهرستان های هشترود، بستان آباد، چاراویماق، سراب، مراغه و اهر بسته است که با تلاش همکاران در حال بازگشایی هستند.

علیزاده افزود: طی این مدت کمک رسانی به تعداد 42 خودرو نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 5500 کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی/تمامی مسیرها باز هستند

برفروبی 5500 کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی/تمامی مسیرها باز هستند