مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:502023-01-09سياسي

کسی که از پولش بگذرد از صراط هم می گذرد


فرمانده گروه جهادی شهدا می گوید کسی که از پول بگذرد، از پل صراط هم عبور می کند و کسانی که از پول شان می گذرند، قلب و روح بزرگی دارند.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب_ زینب رازدشت: سال 85 بود که گروهی از جوانان منطقه شهر ری که تعدادشان به سختی به هشت نفر می رسید، دور هم جمع شدند و به ارائه کمک و خدمات رسانی در اطراف منطقه شأن پرداختند.

در آن دوره کسی نمی دانست که این گروه هشت نفره امروز تبدیل به گروهی خواهند شد که در سراسر کشور به خدمات رسانی برای مردم محروم و بی بضاعت در روستاها و شهرهای کم برخوردار بپردازند.

گروه جهادی شهدا که اکثریت خیّرهای خودشان را به واسطه صفحه مجازی شأن پیدا کرده اند، امروز توانسته اند، علاوه بر تهران، خدمات وسیعی را برای محرومان سراسر کشور ارائه کنند.

ساعتی گفت و گویی با محسن اسماعیلی فرمانده گروه جهادی شهدا در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر انجام دادیم که در بخش هایی از این گفت و گو حسرت هایی بر دل مان می ماند که ای کاش ما هم سهمی در کمک رسانی ها داشتیم.

او در لحظه هایی از گفت و گو سکوت می کرد که سکوتش نشان از بغضی بود که در گلویش مانده بود.

گاهی به هنگام آوردن مصداق هایی از محرومیت مردم روستاهای کم برخوردار، اشک در چشمانش حلقه می زد و در نهایت جمله ای از او به گوشم خورد که ساعت ها فکرم را مشغول کرد: کسی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که از پولش بگذرد از صراط هم می گذرد

کسی که از پولش بگذرد از صراط هم می گذرد