مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:402023-01-09سياسي

مطالعه تاریخ منطق یک مطالعه بسیار جوان است


دبیرعلمی همایش «تاریخ منطق در جهان اسلام»گفت:مطالعه تاریخ منطق یک مطالعه بسیار جوان است و برگزاری این همایش می تواند ترغیب محققان بین المللی و داخلی به مطالعات تاریخ منطق در جهان اسلام باشد.

- دبیرعلمی همایش تاریخ منطق در جهان اسلام گفت:مطالعه تاریخ منطق یک مطالعه بسیار جوان است و برگزاری این همایش می تواند ترغیب محققان بین المللی و داخلی به مطالعات تاریخ منطق در جهان اسلام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در خصوص محورهای اصلی همایش بین المللی تاریخ منطق در جهان اسلام گفت: این همایش از چهار محور اصلی و در ذیل آنها از مجموعه موضوعات دیگر بهره مند شده است.

منطق پیشاسینوی که متشکل از موضوعات تحول منطق ارسطویی در جهان اسلام ، تأثیر شارحان یونانی ارسطو بر منطق دانان مسلمان ، شارحان مسلمان ارسطو ؛ منطق ابن سینا که متشکل از موضوعات ارسطو و ابن سینا ، تأثیر شارحان ارسطو بر ابن سینا ، نوآوری های منطقی ابن سینا ، شارحان و منتقدان منطق ابن سینا ؛ منطق پساسینوی که متشکل از موضوعات تحولات منطق پس از ابن سینا ، منطق دانان برجسته پس از ابن سینا ، مکاتب و مشرب های منطقی پس از ابن سینا ، وضعیت منطق سینوی در دوران معاصر در جهان اسلام ، وضعیت منطق سینوی در منطقه های جغرافیایی مختلف در جهان اسلام و منطق تطبیقی که متشکل از موضوعات مقایسهٔ آرا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه تاریخ منطق یک مطالعه بسیار جوان است

مطالعه تاریخ منطق یک مطالعه بسیار جوان است