مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:202023-01-09اقتصادي

آژیر قرمز در سد سفیدرود به صدا درآمد/ کاهش 50 درصدی آب ذخیره شده در سد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان با اشاره به کاهش 50 درصدی ذخیره سازی آب در سد سفیدرود در مقایسه با سال گذشته گفت: در صورت ادامه دار بودن بارش ها در استان گیلان در آبخور سد برای سال زراعی جدید با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت آب ذخیره شده در سد سفیدرود شرایط مناسبی ندارد، اظهار کرد: به دلیل کاهش بارندگی در بالادست متأسفانه میزان آب ذخیره شده در سد سفیدرود در شرایط بسیار بدی قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی ذخیره سازی آب در سد سفیدرود در مقایسه با سال گذشته گفت: بر اساس آمار تاکنون 149 میلیون متر مکعب آب در پشت سد سفیدرود ذخیره شده که در مقایسه با مشابه سال گذشته با کاهش 50 درصدی مواجه هستیم.

  مدیرعامل شرکت آب منطفه ای استان گیلان با ابراز نگرانی از وضعیت آبی گیلان در سال زراعی جدید بیان کرد: در صورت ادامه دار بودن بارش ها در استان گیلان در آبخور سد برای سال زراعی جدید با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.

  خرمی با تاکید بر تجربه خوب تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب زراعی در سال گذشته افزود: در سال گذشته تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب زراعی  تجربه های بسیار ارزشمندی را در اختیار مسؤولان قرار داده  که می تواند در مدیریت آب زراعی در فصل سال جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز در سد سفیدرود به صدا درآمد/ کاهش 50 درصدی آب ذخیره شده در سد

آژیر قرمز در سد سفیدرود به صدا درآمد/ کاهش 50 درصدی آب ذخیره شده در سد