مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:202023-01-09سياسي

جلیلی: انقلاب اسلامی به زنان هویت و شخصیت بخشید


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به زنان هویت و شخصیت بخشید، گفت: مدعیان شعار زن،زندگی و آزادی به زنان نگاه انسانی و هویت بخشی ندارند اما انقلاب اسلامی به زنان اسلامی و مسلمان هویت و شخصیت داده و جایگاه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید جلیلی در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در کارگاه های آموزشی و سلسله نشست های تخصصی نقش زن در سعادت جامعه که در سالن 3 سینما فلسطین برگزار شد؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به زنان و دختران این سرزمین، نگاه انسانی داشته و هویت زنان اسلامی را به آنان داده است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران 43 ساله انقلاب ایران و شکل گیری انقلاب، طرف مقابل و آنهایی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی عناد و کینه داشتند موافق انقلاب نبوده و حتی خوشامدگویی هم به نظام اسلامی  انقلابی نگفتند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: در طی انقلاب اسلامی گزینه هایی را در برابر ملت و انقلاب از جمله جنگ، ترور و فشارهای اقتصادی و تحریم قرار داده و سختی های بسیاری را بر ملت روا داشتند.

وی ادامه داد: ترور رییس جمهور و مسئولان  وحتی مردم کوچه و بازار از جمله اقداماتی بود که علیه جمهوری اسلامی انجام گرفت و آنها حتی از گفتن گزینه های سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: انقلاب اسلامی به زنان هویت و شخصیت بخشید

جلیلی: انقلاب اسلامی به زنان هویت و شخصیت بخشید