مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:452023-01-08اجتماعي

جشنواره ورزش های زمستانی در آلوارس برگزار می شود


اردبیل سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: جشنواره ورزش های زمستانی همزمان با روز جهانی برف مصادف با اول بهمن ماه در آلوارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی نجارقابل عصر یکشنبه در بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین اظهار کرد: جشنواره ورزش های زمستانی همزمان با روز جهانی برف مصادف با اول بهمن ماه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش اسکی در آلوارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت های پیست اسکی اندبیل شهرستان خلخال نیز در حال تکمیل است، گفت: در صورت بارش برف، شاهد برگزاری جشنواره تندیس ها یا آدمک های برفی در این منطقه خواهیم بود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: بعد از 2 سال رکود گردشگری در دوران شیوع کرونا ، شاهد رونق در گردشگری استان اردبیل هستیم که برگزاری رویداد اردبیل 2023 نیز فرصت بسیار خوبی برای معرفی این شهر در این سال میلادی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو سازمان اکو است.

نجار قابل ادامه داد: اقامتگاه های گردشگری استان اردبیل دارای 20 هزار تخت رسمی است و با لحاظ آغاز رویداد اردبیل 2023 و به منظور تحریک تقاضای سفر، خدمات و امکانات مراکز اقامتی و آب درمانی های استان با 50 درصد تخفیف ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ورزش های زمستانی در آلوارس برگزار می شود

جشنواره ورزش های زمستانی در آلوارس برگزار می شود