مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:302023-01-08اقتصادي

هرمزگان بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح جاده ای در حال اجرا دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با بیان اینکه این استان بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح جاده ای در حال اجرا دارد، گفت: طرح های متعدد جاده ای در سطح استان درحال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شرفی عصر یکشنبه در آیین افتتاح پل چارک اظهار کرد: 253 قرارداد در سطح استان داریم با اعتباری افزون بر 2 هزار و 195 میلیارد تومان که 43 قرارداد مربوط به مصوبات سفر رییس جمهور به هرمزگان است.

وی ادامه داد: اعتبار این مصوبه ها یکهزار و 29 میلیارد تومان بوده و از اساسی ترین طرح های هرمزگان محسوب می شوند و یکی از مهم ترین این طرح ها پل چارک است.

وی اضافه کرد: از جمله طرح های مهم دیگری که در سفر رییس جمهور مصوب شد احداث 351 کیلومتر راه روستایی در سطح هرمزگان بوده که تا امروز 147 کیلومتر از طول این راه ها احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خاطرنشان کرد: ازجمله طرح های مهم دیگر احداث راه های روستاهای بالای 100 خانوار بوده که 115 کیلومتر در سطح استان باقی مانده است که اجرای آن آغاز شده و تا امروز افزون بر 40 کیلومتر به بهره برداری رسید و بقیه هم با پیشرفت فیزیکی خوبی درحال اجراست.

شرفی ابراز کرد: همچنین از جمله طرح های اساسی در غرب هرمزگان بهسازی چاه بنادر - تنگ بستک، بهسازی دژگان - لمزان، بهسازی جناح - فرامرزان و احداث پل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح جاده ای در حال اجرا دارد

هرمزگان بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح جاده ای در حال اجرا دارد