مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:152023-01-08سياسي

پوستر نکوداشت روز شهرستان سربیشه رونمایی شد


فرمانداری سربیشه در مراسم رونمایی از پوستر روز این شهرستان گفت: 26 دی ماه توسط شورای فرهنگ عمومی بنام روز «سربیشه» ثبت شده است که برای مردم ولایتمدار این شهرستان افتخار بزرگی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا لکزایی، فرماندار شهرستان سربیشه امروز در مراسم رونمایی از پوستر روز این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 26 دی ماه توسط شورای فرهنگ عمومی به نام سربیشه ثبت شده است.

وی افزود: برای مردم ولایتمدار سربیشه افتخار بزرگی است که روزشان با نام شهدا شده و در تقویم و تاریخ منطقه ثبت می شود.

فرماندار سربیشه وی با بیان اینکه 19 دی سال 1365 مردمان سربیشه حماسه آفریدند و 20 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند، گفت: این شهدا در روز 26 دی همان سال با حضور باشکوه مردم تشییع شدند و این روز در تاریخ این دیار به ثبت رسید.

لکزایی یادواره شهدا و انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری را از جلسات محوری این روز عنوان کرد و گفت: با حضور و همراهی مردم شهرستان سربیشه باید این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود.

وی از برپایی نمایشگاه توانمندی های شهرستان سربیشه در حوزه های مختلف خبر داد و افزود: باید پتانسل ها و ظرفیت های این شهرستان را در حوزه های معدن، صنعت، کشاورزی و گردشگری در این نمایشگاه به عموم مردم نشان داد و در راستای جذب سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر نکوداشت روز شهرستان سربیشه رونمایی شد

پوستر نکوداشت روز شهرستان سربیشه رونمایی شد