مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:002023-01-08سياسي

تحقیر ملت های مستقل چهره واقعی حقوق بشر غربی است


نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهره دو گانه حقوق بشر گفت: حقوق بشر غربی دارای دو چهره است که چهره پنهان آن به دنبال تحقیر کشورهای مستقل و چهره آشکار آن دفاع از حقوق بشر است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سهراب انبارکی، رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور در نشست بررسی اقدامات ضد حقوق بشری نظام سلطه با محوریت پرونده حمید نوری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما در جمع حقوقدانان انقلابی هستیم.

امروز شاهد اقدامات دو گانه نظام سلطه در حوزه حقوق بشر هستیم.

  رفتار دو گانه نظام سلطه در برابر حقوق بشر وی ادامه داد: هیچ یک از مدعیان حقوق بشر نظام سلطه درخصوص کشورهای شیخ نشین خلیج فارس که تا کنون حتی یک انتخاب برگزار نکرده اند، حرفی نمی زنند.

اما درخصوص کشور ما که تا کنون ده ها انتخابات برگزار کرده، مقابله می کنند.

  انبارکی با اشاره به رژیم اشغال گر قدس گفت: این رژیم 200 کلاهک هسته ای دارد که تا کنون هیچ برخوردی با او صورت نگرفته است، اما ما را برای اقدامات صلح آمیز انرژی هسته ای تحریم می کنند.

  وی گفت: نظام سلطه به دنبال نقش آفرینی در حوزه های مختلف است و رفتارهای دوگانه دارد، به عنوان مثال سازمان منافقین 17 هزار نفر از اقشار مختلف کشور را ترور کرد اما نظام سلطه از او حمایت می کند که این امر بیانگر رفتار دو گانه نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر ملت های مستقل چهره واقعی حقوق بشر غربی است

تحقیر ملت های مستقل چهره واقعی حقوق بشر غربی است