مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:302023-01-08پزشكي

اهدای اعضای جوان نهاوندی به 4 بیمار


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: اهدای اعضای بدن جوان نهاوندی که دچار مرگ مغزی شده بود، به چهار بیمار نیازمند حیات دوباره بخشید.

- غلامرضا متین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جوان ناکام محمد آریان پور کارمند اداره راه و شهرسازی نهاوند چند روز گذشته در سانحه تصادف در محور نهاوند- بروجرد دچار مرگ مغزی شد که با اهدای قلب، کبد و کلیه ها به چهار بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

وی ضمن عرض تسلیت و تقدیر از اقدام ایثارگرانه و انسان دوستانه خانواده مرحوم محمد آریان پور، مطرح کرد: مرگ اتفاق غم انگیزی است و به هر طریق و در هر سن و سالی که اتفاق بیفتد این وابستگان هستند که بزرگترین ضربه را حس می کنند اما اهدای اعضاء به بیماران نیازمند بزرگترین ایثار و انسانی ترین اقدام و معامله معنوی با خداوند است.

متین با بیان اینکه دین مبین اسلام اهمیت فوق العاده ای برای نجات جان انسان ها قائل است، ادامه داد: در کشور بیماران زیادی هستند که چشم به راه پیوند عضو هستند و تنها راه ادامه حیات برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی قلبی و کلیوی، افرادی که دچار مشکلات کبد و .

هستند، اهدای عضو است.

وی یادآور شد: اهدای عضو نیازمند فرهنگسازی است تا آن فرهنگ به رفتار در جامعه تبدیل شود و خانواده هایی که در شرایط حساس تصمیم گیری برای رضایت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای جوان نهاوندی به 4 بیمار

اهدای اعضای جوان نهاوندی به 4 بیمار