مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:062023-01-08سياسي

محرومیت زدایی از حاشیه آرادان بعد از 30 سال!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا خانی، فرماندار شهرستان آرادان صبح امروز در آیین کلنگ زنی پروژه محرومیت زدایی و آب رسانی به محله ابه الیکایی و میرزاعلی آقایی ها شهرستان آرادان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مدیران شهرستان آرادان اظهار کرد: امروز محرومیت زدایی در منطقه ابه الیکایی ها و میرزاعلی آقایی ها با همراهی نیروهای سپاه پاسداران که در همه صحنه ها پیشتاز هستند، انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: این منطقه به مدت 30 سال در حریم شهر قرار داشته و امروز بحث محرومیت زدایی در این بخش انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان آرادان اضافه کرد: در محرومیت زدایی این حوزه، چهار کیلومتر لوله آب رسانی و گازرسانی توسط سه گروه جهادی انجام خواهد گرفت و در آینده مشکل برق منطقه نیز برطرف خواهد شد.

طعم شیرین بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این مراسم گفت: ما هیچ شأنی جز خدمت به خود برای خود قائل نیستیم و مردم منطقه به زودی طعم شیرین افتتاح و بهره برداری از این طرح های محرومیت زدایی را خواهند چشید.

وی بیان کرد: پروژه های محرومیت زدایی با سرعت و دقت صورت گرفته است و موارد و مشکلات این منطقه در حضور مدیران پیگیری و رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از حاشیه آرادان بعد از 30 سال!

محرومیت زدایی از حاشیه آرادان بعد از 30 سال!