مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:552023-01-08بين الملل

15 عملیات رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست ها در 24 ساعت گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، اقدامات مقاومتی رزمندگان فلسطینی در 24 ساعت گذشته در کرانه باختری تشدید شد و 15 عملیات شامل شش مورد تیراندازی، - عملیات مقاومتی رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته است و منابع رسانه ای از انجام 15 عملیات تنها در 24 ساعت گذشته خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، اقدامات مقاومتی رزمندگان فلسطینی در 24 ساعت گذشته در کرانه باختری تشدید شد و 15 عملیات شامل شش مورد تیراندازی، پرتاب دو کوکتل مولوتف، آتش زدن یک مقر نظامی و پنج مورد درگیری با شهرک نشینان صهیونیست و مقابله با نظامیان اشغالگر به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، رزمندگان فلسطینی ضمن درگیری با نظامیان اشغالگر در شهرک السلوان در قدس اشغالی و المغیر در رام الله، در ایست بازرسی الجلمه ، مقر نظامی دوتان و شهرک صهیونیست نشین جانیم در جنین آتش گشودند.

در نابلس نیز رزمندگان مقاومت گذرگاه نظامی بیت فوریک را با گلوله هدف قرار دادند و با پرتاب کوکتل های مولوتف یک پست نظامی را در حواره منفجر کردند.

در اردوگاه العروب و منطقه مسافر یطا در شهر الخلیل هم درگیری هایی رخ داد و رزمندگان فلسطینی به حملات شهرک نشینان پاسخ دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 عملیات رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست ها در 24 ساعت گذشته

15 عملیات رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست ها در 24 ساعت گذشته