مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:552023-01-08اقتصادي

برنامه های محوری استان سمنان در حوزه روستایی


استاندار سمنان از توسعه و تقویت اقتصاد روستا، مهاجرت معکوس، ایجاد اشتغال در روستاها، توسعه صنایع دستی و تولید ثروت به عنوان برنامه های محوری این استان در حوزه توجه به روستاها نام برد.

- سیدمحمدرضا هاشمی عصر روز گذشته در جریان سفر کاروان خدمت به روستاهای شهرستان آرادان اظهار کرد: تا به امروز به بیش از 270 روستای استان به همراه مدیران کل استان به منظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات مردم سفر داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از 492 مصوبه در بحث سفرهای شهرستانی به تصویب رسیده و تاکنون بالغ بر 75 درصد مصوبات اجرایی شده که بُرش شهرستانی آن نیز اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل غیر همسطح آرادان یکی از مطالبات بحق مردم آرادان بود که پس از چندین سال انتظار، آغاز شد به مطالبه مردم روستای سرآبرود اشاره و تصریح کرد: مباحث و مسائل مرتبط با مشکلات روستای سرآبرود اولویت بندی شده و پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی افزود: آبرسانی به روستا، آسفالت راه دسترسی، طرح های مرتبط با بنیاد مسکن، دیوار ساحلی و سایر موارد روستا پیگیری خواهد شد.

این مقام ارشد اجرایی با اشاره به اهمیت روستاها در اقتصاد استان گفت: توسعه و تقویت اقتصاد روستا، مهاجرت معکوس، ایجاد اشتغال، توسعه صنایع دستی و تولید ثروت از برنامه های ما در حوزه توجه به روستاهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های محوری استان سمنان در حوزه روستایی

برنامه های محوری استان سمنان در حوزه روستایی