مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:302023-01-08ورزشي

مسابقات محلات بهترین تبلور همگانی کردن ورزش در بین مردم است


داور بین المللی فوتبال و رییس هیات ورزش های همگانی استان بوشهر گفت: مسابقات محلات بهترین تبلور همگانی کردن ورزش در بین مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین زاهدی فر رییس هیات ورزهای همگانی استان بوشهر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی پیرامون برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات کشور گفت: یکی از اهداف اصلی و مهم فدراسیون ورزشهای همگانی و به تبعه آن هیات ها ایجاد شور و نشاط و تحرک و پویایی اقشار مردم و کمک به ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی آنها است.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی در محلات مختلف شهری بزرگترین و بهترین تبلور این هدف است و با توجه به علاقه وافر اقشار مختلف مردم به رشته جذاب و مفرح فوتبال و برای نیل به این اهداف فدراسیون ورزشهای همگانی با محوریت و مدیریت انجمن مینی فوتبال این فدراسیون طرح بزرگی را در قالب مسابقات مینی فوتبال محلات در 4 سطح طراحی و برنامه ریزی کردند که می توان این طرح را یکی از بزرگترین رویداد های ورزش همگانی کشور قلمداد کرد.

داور بین المللی فوتبال ایران با بیان این که برگزاری این مسابقات سنین مختلف را درگیر خواهد کرد گفت: با برگزاری مسابقات در سطح محلات سراسر کشور تعداد زیادی از جوانان و اقشار مختلف مردم درگیر این رویداد خواهند بود و همین امر به نشاط و پویایی جامعه کمک خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات محلات بهترین تبلور همگانی کردن ورزش در بین مردم است

مسابقات محلات بهترین تبلور همگانی کردن ورزش در بین مردم است