مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:202023-01-08سياسي

آیین دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین و گفتمان نو انقلاب اسلامی برگزار شود


فرماندار ساری با توصیه بر خدمت صادقانه، تلاش شبانه روزی و بی منت به جامعه به ویژه محرومان و مستضعفان، گفت: آیین دهه فجر امسال باید با رویکرد جهاد تبیین، - ایسنا/مازندران فرماندار ساری با توصیه بر خدمت صادقانه، تلاش شبانه روزی و بی منت به جامعه به ویژه محرومان و مستضعفان، گفت: آیین دهه فجر امسال باید با رویکرد جهاد تبیین، گفتمان نو در ذیل کلید واژه های اساسی انقلاب اسلامی در مرکز مازندران اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نوبخت در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان ساری، با اشاره به اینکه دهه فجر مظهر اقتدار و عزم ملی است، اظهار کرد در دهه فجر به دنبال زمینه سازی ابتکار، خلاقیت و نوآوری هستیم تا روح طراوت و تازگی در کالبدِ ترویج و تبیین انقلاب اسلامی دمیده شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نهضت توحیدی است، افزود: رمز استواری، استقلال، عظمت و سربلندی ایران اسلامی پایبندی به دین و و اطاعت از ولی فقیه است.

فرماندار ساری با توصیه بر خدمت صادقانه، تلاش شبانه روزی و بی منت به جامعه به ویژه محرومان و مستضعفان، تصریح کرد: آیین دهه فجر امسال باید با رویکرد جهاد تبیین، گفتمان نو در ذیل کلید واژه های اساسی انقلاب اسلامی در شهرستان اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین و گفتمان نو انقلاب اسلامی برگزار شود

آیین دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین و گفتمان نو انقلاب اسلامی برگزار شود