مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:152023-01-08بين الملل

مخالفان نتانیاهو در تل آویو: «بن گویر» و «اسموتریچ» فاجعه هستند


مخالفان دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو ضمن تظاهرات در تل آویو، «ایتمار بن گویر» و « بزالل اسموتریچ» وزرای کشور و دارایی این رژیم را فاجعه توصیف کردند.

- مخالفان دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو ضمن تظاهرات در تل آویو، ایتمار بن گویر و بزالل اسموتریچ وزرای کشور و دارایی این رژیم را فاجعه توصیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دیروز شنبه دو تظاهرات در تل آویو علیه دولت جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو برگزار شد و هزاران تظاهرکننده در میدان هابیما در مرکز این شهر تجمع کردند.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، تظاهرکنندگان در تل آویو شعار می دادند: نه به تبعیض تحت حمایت دولت و بن گویر و اسموتریچ فاجعه هستند .

پس از کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه یاریو لوین وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و طرح او برای تضعیف سیستم قضایی، گروه های معترض و سیاستمداران فعلی و سابق این رژیم خواستار تظاهرات در میدان معروف هابیما در مرکز تل آویو شده یودند.

بر اساس بیانیه سازمان دهندگان این تظاهرات، تجمع از ساعت 17:00 به وقت گرینویچ به سمت میدان هابیما با شرکت همه مخالفان کودتای دولت مجرمان آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان نتانیاهو در تل آویو: «بن گویر» و «اسموتریچ» فاجعه هستند

مخالفان نتانیاهو در تل آویو: «بن گویر» و «اسموتریچ» فاجعه هستند