مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:202023-01-07بين الملل

شریعتمداری: درمقابل «شارلی ابدو» تنگه هرمز را ببندیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان درباره اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو نوشت: در یادداشت 22 آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش ها و کشتی های تجاری کشور های یادشده به عنوان یکی از اهرم های قدرتمند و پشیمان کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم.

اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان کننده با جنایات کشور های متخاصم استفاده نمی کنند؟! 1- نشریه فرانسوی شارلی ابدو که چند سال پیش به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اهانت کرده بود، اخیراً و در حالی که آمریکا و اروپا از حمایت آشوبگران و تروریست های اجاره ای طرفی نبسته و از ملت ایران تودهنی محکمی خورده اند، به اقدام بی شرمانه تازه ای روی آورده و بار دیگر علیه مقدسات دینی و ملی مردم مسلمان ایران دست به اهانت های رذیلانه ای زده است.

در پی اهانت بی شرمانه نشریه یاد شده، وزارت امور خارجه کشورمان سفیر فرانسه را احضار کرده و به دولت فرانسه نیز هشدار داده است.

دولت فرانسه در پاسخ به آزادی بیان استناد کرده است! و توضیح نداده که اگر در فرانسه آزادی بیان وجود دارد چرا زیر سؤال بردن افسانه هولوکاست و حتی ابراز تردید درباره تعداد قربانیان خیالی که ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: درمقابل «شارلی ابدو» تنگه هرمز را ببندیم

شریعتمداری: درمقابل «شارلی ابدو» تنگه هرمز را ببندیم