مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:402023-01-07سياسي

سند تحول فرهنگی جهت دهنده برنامه های فرهنگی فارس است


با توجه به تصویب نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس نباید این سند مغفول بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی جایگاهی است که مصوب کننده سند تحول فرهنگی است از این رو باید اعضای این شورا جدیت ویژه ای بر اجرای آن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی اگر اجرا کننده این سند نباشد از دیگر دستگاه ها انتظار نمی رود که بتوانند اجرا کننده این سند باشند عنوان کرد: سند تحول فرهنگی جهت دهنده فعالیت های فرهنگی در استان فارس است و این سند اگر قرار است سال آینده در مبحثی خاص دنبال یا اصلاح شود باید در همین جلسه دنبال شود نه اینکه رها شود و ندانیم در عرصه فرهنگی چه می کنیم و این کار خوبی نیست.

آیت الله دژکام با بیان اینکه با سبک دستوری و کدخدایانه رفتار کردن نمی شود به نتیجه رسید، عنوان کرد: باید انگیزه در افراد ایجاد شود تا این سند با جدیت دنبال شود.

او همچنین اضافه کرد: بسیاری از برنامه های فرهنگی دچار عقب ماندگی های است که باید جبران شود از این رو باید جدیت در اجرای سند مهندسی فرهنگی موجب شود این عقب ماندگی جبران شود.

به گفته این مقام مسئول شورای تبلیغات اسلامی وظیفه ای ویژه در اجرای برنامه های شورای فرهنگ عمومی و سند تحول فرهنگی در استان فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول فرهنگی جهت دهنده برنامه های فرهنگی فارس است

سند تحول فرهنگی جهت دهنده برنامه های فرهنگی فارس است