مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:502023-01-07اقتصادي

برخورد با قاچاق در تهران عملی شود؛ نه بجنورد


رییس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی گفت: برای کنترل و مدیریت قاچاق، باید مبادی ورودی در مرزها را کنترل کرد.

- مهدی امیدوار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته اجلاس هیأت نمایندگان اتاق اصناف ایران را با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور داشتیم که در آن بر ضرورت رفتار درست در مقابله با قاچاق تاکید داشتم.

وی افزود: باید مبادی ورودی در مرزها را کنترل کرد و اینکه در واحدهای صنفی و باربری ها بدنبال کالای قاچاق باشیم، عدالت نیست.

وی تاکید کرد: خرید استان های کم برخوردار همچون خراسان شمالی اغلب از استان های بزرگ انجام می شود و اگر کالایی قاچاق است چرا به راحتی در واحدهای صنفی استان های برخوردار به فروش می رسد؟ امیدوار ادامه داد: در این بین چرا باید کسبه استانی ضعیف از بابت اقتصادی همچون خراسان شمالی که از استان برخوردار خرید می کنند، آسیب می بینند و گفته شود کالای او قاچاق است؟ وی تاکید کرد: در این جلسه از معاون اقتصادی وزیر کشور خواستم با توجه عدم ثبات مسائل اقتصادی و برای وحدت رویه میان بخش دولتی و خصوصی، تمام استانداران کشور، مشاورین صنفی داشته باشند.

وی همچنین به عمده مشکلات اصناف و بازاریان اشاره کرد و گفت: سامانه تدارکات دولت و خرید دستگاه های اجرایی از خارج استان، عدم ثبات بازار ارز، عدم تعیین سقف افزایش اجاره بها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با قاچاق در تهران عملی شود؛ نه بجنورد

برخورد با قاچاق در تهران عملی شود؛ نه بجنورد