مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:552023-01-07اقتصادي

دریافت استاندارد ایزو برای خدمات آموزشی ایرانداک


پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران استاندارد ISO 21001: 2018 از LiberoAssurance را برای خدمات آموزشی دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با بیش از پنج دهه سرمایه پژوهشی و نزدیک به چهار دهه تجربه آموزشی استاندارد ISO 21001: 2018 از LiberoAssurance با شماره IR2711471022211 را دریافت کرده است.

این استاندارد، الزام ها در نظام مدیریت سازمان هایی را مشخص می کند که باید توانایی خود را برای حمایت و پشتیانی از فراگیری دانش و توسعه مهارت ها از طریق آموزش، یادگیری یا پژوهش نشان دهند؛ و هدف شان را افزایش رضایت دانش پذیران و سایر ذینفعان و کارکنان در چارچوب استفاده مؤثر از نظام مدیریت سازمان آموزشی خود قرار دهند که شامل فرآیندهایی برای بهبود این نظام آموزشی و اطمینان از انطباق با نیازهای فراگیران و دیگر ذینفعان است.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، مأموریت اصلی خود را با هدف افزایش رضایت مندی ذینفعان خود از جمله دانش پذیران، از طریق بهبود رویه ­های اجرایی و تمرکز بر اجرای صحیح و اثربخش این فرآیندها محقق می کند.

بنابر اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، این پژوهشگاه اقدام به استقرار، حفظ و ارتقای نظام مدیریت سازمان های آموزشی در چارچوب الزام های استاندارد بین المللی ISO 21001:2018 کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت استاندارد ایزو برای خدمات آموزشی ایرانداک

دریافت استاندارد ایزو برای خدمات آموزشی ایرانداک