مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:452023-01-07سياسي

عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع نیاز به جدیت و قانون دارد


امام جمعه اهل سنت بندرعباس در مراسم نودمین سالگرد تاسیس و افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان ضمن قدردانی از عمل به مسئولیت های اجتماعی این مجموعه در حوادث دو سال اخیر هرمزگان و کمک به حادثه دیدگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در این مراسم که رییس و اعضای کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، با بیان اینکه برخی صنایع مستقر در هرمزگان به خوبی نقش شان را در مسئولیت های اجتماعی ایفا نکرده اند، افزود: بخشی از دلایل عدم عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع به خلاء قانون بر می گردد که برای بهره مندی مردم از استقرار این صنایع در مجاورت محل زندگی شان نیازمند تدوین قانون هستیم.

وی تصریح کرد: هرمزگان یکی از استان هایی است که بیشترین بهره وری را برای کشور دارد ولی در بدترین وضعیت اقتصادی و فقر به سر می برد.

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، علی رغم وجود صنایع بزرگ و بنادر تجاری شرایط مناسبی در اشتغال جوانان نداریم که می طلبد صنایع با مشارکت و عمل به مسئولیت های اجتماعی شان در این زمینه به اشتغال جوانان کمک کنند.

وی همچنین با قدردانی از توجه اتاق بازرگانی به بزرگان این حوزه افزود: در نودمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی شاهد اتفاقی هستیم که بزرگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع نیاز به جدیت و قانون دارد

عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع نیاز به جدیت و قانون دارد