مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:552023-01-07حوادث

مصدومیت 15 نفر در پیست غیراستاندارد سخوید یزد


سازمان اورژانس یزد از مصدوم شدن 15 نفر در محل پیست غیر استاندارد دهستان سخوید تفت در روز گذشته خبر داد.

- روابط عمومی سازمان اورژانس یزد در این باره اعلام کرده است؛ روز گذشته و در پی بارش برف در تفجرگاه دهستان سخوید، متاسفانه تعداد 15 نفر از شهروندان در این محل دچار حادثه شدند که 14 نفر از این افراد در همان محل مداوا و یک نفر به بیمارستان شهید بهشتی تفت منتقل شد.

اورژانس یزد با امداد زمستانی روز جمعه 16 دیماه طی 10 ساعت استقرار کد اورژانس شهرستان تفت در پیست اسکی به یاری شهروندان شتافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفرجگاه سخوید در دامنه جنوبی رشته کوه شیرکوه در تفتِ یزد، را به نوعی پیست اسکی یزد می دانند، فضایی که به دلیل نداشتنِ استانداردهای مناسب، سالانه آمارهایی از مجروحانِ این تفریحِ یخی را در یزد منتشر می کند.

امسال نیز با بارش برف در این منطقه، باعث رونق گرفتن این تفرجگاه و حضور مردم در این منطقه شده است، این درحالی است که بارها مسئولان شهرستان تفت تنها وظیفه خود را هشدار دادن به مردم برای استفاده نکردن از این فضا می دانند، اما هیچ ارگانی حاضر نمی شود هزینه ای برای ساماندهی این فضا انجام دهد.

جمعه هفته ی پیش تصاویری مبنی بر غیر استاندار بودن این پیست و خطرات ناشی از آن با عنوان تیوب سواری، تفریح نا ایمن یزدی ها از سوی این رسانه منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 15 نفر در پیست غیراستاندارد سخوید یزد

مصدومیت 15 نفر در پیست غیراستاندارد سخوید یزد