مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:152023-01-07ورزشي

اعتمادآنلاین: اخراج امیررضا خادم به دلیل استوری های انتقادی


امیررضا خادم عنوان دار سابق کشتی جهان و المپیک به دلیل اتخاذ مواضع انتقادی در چند ماه گذشته از کار برکنار شده است! - امیررضا خادم عنوان دار سابق کشتی جهان و المپیک به دلیل اتخاذ مواضع انتقادی در چند ماه گذشته از کار برکنار شده است! اعتمادآنلاین نوشت: رضا لایق مربی سابق تیم ملی کشتی به روزنامه اعتماد گفت، فرماندار و حراست استانداری قزوین اجازه حضور رسول خادم و پرویز پرستویی را در مراسم یادبود یکی از شهدای مدافع حرم که قرار بود در زورخانه ای در قزوین برگزار شود نداده و به خانواده شهید اسدی که خادم را دعوت کرده بودند گفته شده که این دو نفر (خادم و پرستویی) شرایط خاصی دارند.

  طبق اعلام رسانه ها، رسول خادم به دلیل مواضع انتقادی اش در چند ماه گذشته تحت فشار قرار گرفته و گفته شده او ممنوع الخروج و ممنوع المعامله است.

  حال طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده، دیگر عضو خانواده خادم یعنی امیررضا که همانند رسول در طول چند وقت گذشته در اینستاگرامش متن هایی انتقادی پیرامون شرایط موجود نوشته به سرنوشتی مشابه دچار شده، با این تفاوت که او را از محل کار خود اخراج کردند!   امیررضا خادم عنوان دار جهان و المپیک که هم سابقه نمایندگی مجلس و هم معاونت وزیر ورزش و هم ریاست فدراسیون کشتی را در کارنامه دارد بعد از اتمام کار در وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتمادآنلاین: اخراج امیررضا خادم به دلیل استوری های انتقادی

اعتمادآنلاین: اخراج امیررضا خادم به دلیل استوری های انتقادی