مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:052023-01-07اقتصادي

آماده باش راهداری گلستان برای مقابله با سرما و یخبندان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آماده باش راهداری برای مقابله با سرما و یخبندان در سامانه بارشی پیش رو در سطح استان گلستان خبر داد.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی و پیش بینی سرما و یخبندان در گلستان سومین جلسه قرارگاه زمستانی استان صبح روز جمعه(16 دی) در راهدارخانه اولنگ رامیان برگزار شده و در راستای تأمین و تجهیزات لازم ناوگان راهداری به ویژه برای راهداری زمستانه اختیارات ضروری و لازم به شهرستان ها داده شده تا در سرما و یخبندان پیش رو با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه حدود 80 درصد ماشین آلات راهداری استان از امکانات و تجهیزات لازم بهره مند بوده و آماده عملیات راهداری هستند، افزود: در حاشیه جنوب استان گلستان 10 پایگاه زمستانه داریم که اکیپ های زمستان به طور شبانه روزی، در شرایط سخت و به دور از خانواده مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: برای خدمات دهی بهتر به مردم استان در سامانه ناپایدار جوی پیش رو استفاده از ظرفیت ماشین آلات بخش اداری و همچنین امکانات بخش خصوصی و صنوف حمل و نقل و توان بخشداران و فرمانداران در دستور کار ما قرار گرفت تا شاهد برقراری ترافیک ایمن و روان در این شرایط باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداری گلستان برای مقابله با سرما و یخبندان

آماده باش راهداری گلستان برای مقابله با سرما و یخبندان