مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:202023-01-06حوادث

حادثه در مسابقات سوارکاری گنبدکاووس/ آخرین وضعیت چابکسواران مصدوم


رییس هیئت سوارکاری گنبدکاووس از وقوع حادثه در دور دوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس خبر داد و گفت: برخورد شدید چهار راس اسب سبب مصدومیت چابک سواران شد.

- بهروز نیازی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روز دوم هفته نهم رقابت های کورس پاییزه زمستانه سوارکاری گنبدکاووس از ظهر امروز جمعه 16 دی ماه 1401 آغاز شد، اظهار کرد: دور دوم این رقابت ها بین 10 راس اسب از نژاد دوخون مبتدی و نبرده بیش از چهار ساله به مسافت هزار متر برگزار شد که در جریان مسابقه چهار راس اسب به هم برخورد کردند.

رییس هیئت سوارکاری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در جریان مسابقه یک راس اسب در حین حرکت به زمین خورد، ادامه داد: همین موضوع سبب شد تا سه راس اسب دیگر که در فاصله نزدیک حرکت می کردند به اسب زمین خورده برخورد کنند و واژگون شوند.

وی با اشاره به اینکه زمین خوردن اسب ها سبب آسیب دیدن چابک سواران شد، افزود: در حداقل ترین زمان ممکن چابک سواران مصدوم با آمبولانس های مستقر در پیست سوارکاری و اعزامی از مرکز اورژانس گنبدکاووس به بیمارستان منتقل شدند.

نیازی وضعیت عمومی چابک سواران را پس از انتقال به بیمارستان مساعد عنوان کرد و گفت: در وقوع این حادثه احتمال هر نوع شیطنت از سوی چابک سواران رد است و حادثه بر اثر واژگونی یک راس اسب رخ داده و وقوع اینگونه اتفاقات در مسابقات سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه در مسابقات سوارکاری گنبدکاووس/ آخرین وضعیت چابکسواران مصدوم

حادثه در مسابقات سوارکاری گنبدکاووس/ آخرین وضعیت چابکسواران مصدوم