مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:102023-01-06سياسي

سایت زباله شهرستان ازادشهر تا پایان دولت سیزدهم جابجا می شود


تا زمان جابجایی سایت زباله شهرستان ازادشهر برنامه و اقدامات کاهش آسیب اجرا می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر علی محمد زنگانه ظهر امروز در جمع نمازگزاران مردم شهرستان ازادشهر در مصلی خاتم الانبیا اظهار کرد: در بدو ورود به استان گلستان با فرماندار شهرستان ازادشهر جلسه چند ساعته داشته و در این جلسه موضوعات و مسائل شهرستان که مهمترین آن جابجایی سایت زباله شهرستان بود بررسی شد.

وی تصریح کرد: با بررسی موضوعات انجام شده به برنامه مداخلاتی رسیده که طی آن تا جابجایی سایت زباله شهرستان قرار شد برنامه کاهش اسیب شامل حفر چاه های پایش برای کنترل و رصد اب های زیرزمینی اطراف سایت، فنس کشی محوطه، خروج گاز، تصفیه شیرابه حاصل از زباله ها و غیره انجام شود و در حین این اقدامات، برنامه مطالعاتی مکان یابی و جانمایی جدید سایت زباله انجام شود تا تمامی استانداردهای لازم در مکان صورت گیرد .

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سایت زباله شهرستان می بایست جابجا شود و این جابجایی به عنوان یک مطالبه جدی مردم شهرستان در بازده زمانی استقرار دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از استقرار دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در استان گلستان رخ داد که در طول تشکیل استان و تفکیک ان از مازندران بی نظیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت زباله شهرستان ازادشهر تا پایان دولت سیزدهم جابجا می شود

سایت زباله شهرستان ازادشهر تا پایان دولت سیزدهم جابجا می شود