مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:102023-01-06سياسي

مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد


در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور علما و روحانیون و اقشار جامعه در حسینیه دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در قم برگزار شد.

- در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور علما و روحانیون و اقشار جامعه در حسینیه دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور علما و روحانیون و اقشار جامعه در حسینیه دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در قم برگزار شد.

حجت الاسلام نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه در این مراسم به بیان حسب و نسب و شخصیت و فضائل حضرت ام البنین (س) پرداخت و گفت: ارزشی که اسلام برای زن قائل است در هیچ دینی نیامده است، دختر قبل از اسلام زنده به گور می شد ولی وقتی اسلام پدیدار شد به زن مقام و کرامت و عزت داد.

وی افزود: امروز عده ای شعار دفاع از حقوق زن می دهند ولی در حد شعار است و دنیا شاهد است در غرب زن ابزار خوشگذرانی بیش نیست در حالی که اسلام به زن بها و کرامت داده است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت ام البنین (س) مادرچهارشهیدی است که فرزندانش در زمین نظیر نداشتند، فرزندان آن حضرت با ایثار و شهادت خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد

مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد