مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:402023-01-06اجتماعي

آقای دادستان فکری به حال هوای کلان شهرها کنید


پس از اینکه دادستان کل کشور در پاسخ به چرایی آلودگی هوا گفت: به دلیل کمبود گاز در کشور به ناچار اجازه استفاده از مازوت سوزی داده ایم و استفاده از مازوت همان و آلودگی هوا همان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، چند سالی است که با فرارسیدن فصل سرما شهروندان شاهد مه ناشی از آلودگی هوا هستند و علیرغم انتظارات مردم از بهبود اوضاع در سال آینده با شرایط سخت تری مواجه اند.

  هوای پاکیزه حق شهروندان است بر اساس بخشنامه ای که اخیرا دادستان کل کشور به دادستان های کل کشور ابلاغ کرده، پیگیری و نظارت بر اجرای قانون هوای پاک یکی از مصادیق حقوق عامه است.

از همین رو دادستان های سراسر کشور باید نسبت به این موضوع ورود کرده و آن را مورد بررسی قرار دهند، تا کنون در این خصوص جلسات متعددی با خودروسازان و تولیدکنندگان و.

برگزار شده اما این جلسات به گفته دادستان کل کشور به نتیجه مطلوب دست پیدا نکرده است.

  حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص آلودگی هوا اظهار کرد: هوای سالم مستلزم همکاری تنگاتنگ همه دستگاه ها و آحاد مردم است.

دستگاه های مستقیم موثر در آلودگی هوا بایستی وظایف خود را عمل کنند.

ما در دادستانی کل اقداماتی که باید را انجام می دهیم  اما نتیجه لازم حاصل نشده است و مکرر جلساتی با بخش های مختلف اعم از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای دادستان فکری به حال هوای کلان شهرها کنید

آقای دادستان فکری به حال هوای کلان شهرها کنید