مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:002023-01-06سياسي

علمدار هویزه؛ شهیدی که نهج البلاغه در رگ هایش جریان داشت


چه میدانیم، شاید آن هنگام که شهیدِ امتدادِ عصر عاشورا، آنگاه که زیر سُم تانک ها لگدمال میشد چشم به چشمان مبارک سالار شهیدان گشوده و این را شنیده بود که ای علم الهدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، میگویند روز عاشورا حر بن یزید ریاحی، آن شیر میدان رزم، وقتی که بر زمین افتاد، حضرت عشق، سرِ شکسته ی خونینش را به آغوش کشید و با پارچه ای زخم آن را بست و در دمادم لحظات عروج، او را چنین گفت که أَنْتَ الحُرُّ کَما سَمَّتْکَ أُمُّکَ حُرَّاً، تو آزاده ای همان سان که مادرت تو را آزاده نامید.

چه میدانیم، شاید آن هنگام که شهیدِ امتدادِ عصر عاشورا، آنگاه که زیر سُم تانک ها لگدمال میشد چشم به چشمان مبارک سالار شهیدان گشوده و این را شنیده بود که ای علم الهدی، براستی که علمدار هدایتی! همانگونه که اجدادت اینگونه سلاله تان را نام نهادند.

شهیدی 22 ساله که فرمانده سپاه و علمدار هویزه شد، مرد جوانی که نهج البلاغه در رگ هایش جریان داشت و پیکر ارباً اربایش را 16 ماه پس از شهادت غیورانه اش و در حین شکستن حصر منطقه در حالی که قرآن کوچکش را به آغوش کشیده بود شناسایی کردند، قرآنی با امضای روح الله خمینی و علی خامنه ای! مطالعه این گزارش به جوانانی که دغدغه ی فرهنگی دارند به شدت توصیه می شود! راوی این قصه، فرمانده جنگ یا سردار نیست، آنچه می خوانید خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمدار هویزه؛ شهیدی که نهج البلاغه در رگ هایش جریان داشت

علمدار هویزه؛ شهیدی که نهج البلاغه در رگ هایش جریان داشت