مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 11:152023-01-06سياسي

نظارت مستمر بر اجرای صحیح امتحانات دی ماه/ بررسی تخلفات امتحانی


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: تا روز یکشنبه 11 دی بیش از 2100 بازدید از حوزه های اجرایی و تصحیح امتحانات نهایی صورت گرفته است.

- مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: تا روز یکشنبه 11 دی بیش از 2100 بازدید از حوزه های اجرایی و تصحیح امتحانات نهایی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی هاشمی در این باره گفت: با رویکرد نظارت بر نحوه اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی 1401 و اهمیت و تاثیر نتایج امتحانات دی ماه در سرنوشت کنکور آینده و دستور وزیر محترم مبنی بر رعایت سلامت و ارتقای سطح کیفی سازوکار ارزشیابی، تا روز سه شنبه 13 دی ماه از مجموع 1200 حوزه اجرای امتحانات نهایی در سطح کشور 3766 بازدید به عمل آمده است.

وی ادامه داد: از مجموع 136 حوزه تصحیح اوراق امتحانی، 257 بازدید به عمل آمده است و این روند تا پایان امتحانات به صورت مستمر و با شاخص های تدوین شده ادامه خواهد یافت.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، هاشمی با تاکید بر تلاش برای ارتقای سلامت آزمون ها به عنوان معیار سنجش وضعیت تحصیلی و علمی دانش آموزان اظهار کرد: در جهت حفظ حقوق همه دانش آموزان و تضمین کیفیت برگزاری امتحانات، تخلفات امتحانی طبق آیین نامه امتحانات و بدون اغماض و با قاطعیت مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر اجرای صحیح امتحانات دی ماه/ بررسی تخلفات امتحانی

نظارت مستمر بر اجرای صحیح امتحانات دی ماه/ بررسی تخلفات امتحانی