مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:352023-01-05سياسي

برگزاری مراسم تکریم از مادران و همسران شهدای قرچک


مراسم تکریم از مادران و همسران شهدای شهرستان قرچک به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) با محوریت وارثان عاشورا به همت شهرداری با حضور مسؤولان و خانواده شهدا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم تکریم از مادران و همسران شهدای شهرستان قرچک امروز به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) با محوریت وارثان عاشورا به همت شهرداری با حضور حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حسین نوش آبادی نماینده مردم در مجلس، محسن خرمی شریف شهردار، آرمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسؤولان و خانواده های شهدا در کانون ملائک برگزار شد.

اخلاص مادران شهدا در تاریخ کم نظیر است حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در این مراسم اظهار کرد: زمانی که در کنار مادران شهید حضور پیدا می کنیم هرگز اظهار پشیمانی نمی کنند، مادرانی که برای شهادت فرزند خود سجده می کنند و این اخلاص مادران شهدا در تاریخ کم نظیر است.

وی گفت: امروز باید مادران و همسران شهید در میدان بیایند و همانند دختر امیرالمومنین(ع) که فرزندان خود را برای هدف ولایت تقدیم کردند، به همه نشان بدهند که هدف از خودگذشتگی فرزندان و همسران آنان چه بوده است، خانواده شهدا باید روحیه و فکر روشنی که در زمان جنگ داشتند در این زمان نیز نشان بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تکریم از مادران و همسران شهدای قرچک

برگزاری مراسم تکریم از مادران و همسران شهدای قرچک