مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:302023-01-05سياسي

بانوان باید نقش آفرینی بسیار خوبی در امور فرهنگی داشته باشند


بانوان باید نقش آفرینی بسیار خوبی در امور فرهنگی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مینا بیابانی عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه زنان آذربایجان غربی در بصیرت افزایی جامعه با اشاره به اهمیت جهاد ترویج حجاب در جامعه اظهار کرد: بانوان باید نقش آفرینی بسیار خوبی در امور فرهنگی داشته باشند و یکی از بحث های مهم، توجه کردن به الگوهای اسلامی برای پیشبرد موضوعات فرهنگی و ترویج حجاب در جامعه است.

وی، توجه به شخصیت حضرت زینب (س) به عنوان یک الگوی محکم در مقابل استکبار، معرفی شخصیت حضرت زینب (س) به عنوان اسوه تمام عیار معرفت و استقامت و تبیین مؤلفه های سبک زندگی اسلامی را از دیگر کارکردهای اربعین حسینی برشمرد و گفت: با مطالعه سیره زندگی حضرت زینب (س) می توان فهمید، چطور آن حضرت در مسیر جهاد تبیین قدم گذاشتند و پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) چنان محکم و مقتدر در بارگاه ابن زیاد ایستادند که جایگاه اسیر و حاکم عوض شد، گفت: این موضوع از روح بزرگ حضرت زینب (س) نشأت می گیرد.

بیابانی با بیان اینکه آموزش در دوران کودکی مانند حک کردن روی سنگ ماندگاراست گفت: باید مربیان با استفاده از ظرفیت معنوی مساجد در تربیت کودکان انقلابی بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان باید نقش آفرینی بسیار خوبی در امور فرهنگی داشته باشند

بانوان باید نقش آفرینی بسیار خوبی در امور فرهنگی داشته باشند