مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:302023-01-05سياسي

نشست هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد


اولین جلسه هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجدکشور با حضور جمعی از علما و اساتید حوزه علمیه و مسئولان ستاد کانون مساجد به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در خصوص نهضت علمی و نرم افزاری و بایدها و نبایدهای این حرکت بالنده و عظیم، یکی از مهمترین راهکارهای عملیاتی کردن این رهنمودهای حکیمانه، تشکیل هیئت اندیشه ورز، در کنار مدیران است.

دبیر هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به ضرورت تشکیل این هیئت ادامه داد: لزوم یکپارچگی در سیاستگذاری، برنامه ریزی و ارزشیابی برنامه ها، از ضرورت های ایجاد هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های مساجد کشور است، به گونه ای که در سازوکار اداری، در کنار هر مدیر، به عنوان یک سیاستگذار فرهنگی و هنری، یک هیئت اندیشه ورز نهادینه شده و ساختار آن در تشکیلات وجود داشته باشد تا به عنوان بازوی مشورتی بتوانند با ایده ها و اندیشه های خود در اتخاذ تصمیمات مناسب مؤثر باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برخی اهداف تشکیل این هیئت گفت: هم اندیشی و بکارگیری خرد جمعی در بررسی مسائل و چالش های پیش روی ستاد و یافتن راه کارهای بنیادی، ایجاد محیط مشارکتی، تعاملی و خلاق برای تولید اندیشه های نو در ارتباط با مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد

نشست هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد