مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:152023-01-05اجتماعي

دولت موانع واردات اتوبوس را بردارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال بهرامی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های حمل و نقلی منطقه 13، افزود: ما هر کاری که انجام می دهیم، - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یکی از مفیدترین کار ها برای کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت، اضافه کردن اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال بهرامی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های حمل و نقلی منطقه 13، افزود: ما هر کاری که انجام می دهیم، باید در راستای جلب رضایت مردم باشد و نباید بر اجرای کار اشتباهی که نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد، اصرار بورزیم و آن را تکرار کنیم.

وی تأکید کرد: نمی توانیم صرفاً با ایجاد موانع فیزیکی به رفع ترافیک خیابان ها کمک کنیم بلکه مشکل ترافیک و به تبعِ آن آلودگی هوا را باید به صورت اصولی و با توسعه مترو و افزایش اتوبوس و وَن رفع کنیم و اگر بتوانیم خطوط، وسایل و تجهیزات مترو و اتوبوسرانی را توسعه دهیم، عملاً می توانیم تا 50 درصد از تردد خودرو های شخصی را در سطح شهر کم کنیم.

معاون شهردار تهران اظهار کرد: وقتی یک دستگاه اتوبوس به خطوط اتوبوسرانی اضافه می شود، صرف نظر از اینکه با چه استانداردی کار می کند و چه کیفیتی دارد، روزانه بین 500 تا 1000 مسافر را جابه جا می کند و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت موانع واردات اتوبوس را بردارد

دولت موانع واردات اتوبوس را بردارد