مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:362023-01-05حوادث

امدادرسانی هلال احمر کردستان به 600 مسافر در برف مانده


پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 600 مسافر گرفتار در برف و کولاک در طول شبانه روز گذشته توسط امدادگران در جاده های کردستان امدادرسانی و157 نفر در پایگاه های امداد و نجات و در محورهای مواصلاتی اسکان اضطراری داده شدند.

وی با بیان اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر در شهرستان قروه به یک مادر باردار خدمات امدادی برای ادامه مراحل درمانی به فوریت پزشکی تحویل دادند، اذعان کرد: در 24 ساعت گذشته به مصدومین چهار مورد تصادف در محورهای استان امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: 50 تیم عملیاتی در قالب 250 نفر روز، از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای مختلف استان برای امدادرسانی به مردم در فصل زمستان و در بارش برف و کولاک آماده هستند.

جلالی تصریح کرد: 13 پایگاه امداد و نجات ثابت، 4  پست موقت و 10 تیم پشتیبان همچون گذشته در تمام محورهای مواصلاتی این استان آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

وی با بیان اینکه 17 دستگاه آمبولانس و 12 دستگاه خودروی نجات در سطح استان خدمت رسانی می کنند، گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر، به صورت 24 ساعته در پایگاه ها و پست های موقت و کشیک شعب برای ارائه خدمات آماده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر کردستان به 600 مسافر در برف مانده

امدادرسانی هلال احمر کردستان به 600 مسافر در برف مانده