مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:512023-01-05ورزشي

سیل مردم در گلزار شهدا طی یک روز بارانی/نمایشی از بصیرت و قدردانی


حضور گسترده مردم در گلزار شهدای کرمان در روز بارانی ادامه دارد و هر کس سعی می کند خدمتی به زائران سلیمانی ارائه کند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مسیر طریق القاسم در کرمان همچنان شاهد حضور گسترده مردم کرمان و زائران از استان های مختلف کشور است و موکب داران در حال ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به مردم هستند.

هر چند سه سال از شهادت شهید سلیمانی می گذرد اما داغ بر دل نشسته مردم همچنان تازه است و اشک از چشمان زائران سرازیر می شود و برای تجدید میثاق با شهدای مقاومت به ویژه سید الشهدای مقاومت به کرمان می آیند.

مردم کرمان برای خدمت به زائران پای کار هستند مردم شهر کرمان نیز با توجه به حضور 200 هزار زائر در شهر کرمان پای کار آمده اند و هر یک به نوعی برای تسهیل امور زائران کاری می کند.

حمل و نقل مجانی زائران، اسکان زائران در خانه ها، طبخ غذا و توزیع در بین زائران و واکس زدن و شستشوی لباس زائران بخشی از کارهایی است که مردم انجام می دهند.

حمل و نقل مجانی زائران، اسکان زائران در خانه ها، طبخ غذا و توزیع در بین زائران و واکس زدن و شستشوی لباس زائران بخشی از کارهایی است که مردم انجام می دهند هتل های کرمان تقریباً پر شده و طبق آخرین آمار 95 درصد از ظرفیت هتل ها تکمیل شده است به همین دلیل مدارس، ورزشگاه ها و مهمانسرای ادارات دولتی تجهیز و در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل مردم در گلزار شهدا طی یک روز بارانی/نمایشی از بصیرت و قدردانی

سیل مردم در گلزار شهدا طی یک روز بارانی/نمایشی از بصیرت و قدردانی