مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:352023-01-05اقتصادي

ساری گنج گم شده در بین اختلاف سلیقه ها


ساری از نظر اکولوژیکی و زیست محیطی دارای اکوسیستم مناسب و مساعد برای زیست انسانی و تنوع جاذبه های طبیعی و چشم اندازها و مناظر با ارزش از مهمترین نقاط کشور است و آنچه تاکنون مانع پیشرفت این شهر شده اختلاف سلیقه ها بوده است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ عباس بادله در یادداشتی درباره چرایی عدم پیشرفت شهر ساری به بیان بخشی از مسائل پیش روی مرکز استان پرداخت؛ ساری گنج گم شده در بین اختلاف سلیقه ها عدم رشد و توسعه شهر ساری مرکز مازندران نسبت به سایر مراکز استان ها کمبود منابع مالی و کمبود ایده های خلاقانه نیست بلکه برعکس ما جوانان و بزرگان نخبه و فرهیخته و با تجربه زیادی داریم که می توانند به رشد و توسعه شهر و استان کمک کنند و طرح های بسیار زیاد و کاربردی دارند؛ اما یا فضا و میدان به آنها داده نشده و یا با اختلاف سلیقه ها طرح ها و برنامه های آنها اجرایی نشده است.

ساری از نظر اکولوژیکی و زیست محیطی دارای اکوسیستم مناسب و مساعد برای زیست انسانی و تنوع جاذبه خای طبیعی و چشم اندازها و مناظر با ارزش از مهم ترین نقاط کشور است.

ساری به جهت داشتن مناظر زیبای طبیعی و موهبت های طبیعی خدادادی مثل جنگل های کوهستانی در جنوب و بالا دست عبور رودخانه زیبای تجن از داخل شهر و داشتن دشت وسیعی که به جهت فاصله حدود 30 کیلومتری از دریا و داشتن بافت های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری گنج گم شده در بین اختلاف سلیقه ها

ساری گنج گم شده در بین اختلاف سلیقه ها