مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:552023-01-05سياسي

لزوم همکاری کشاورزان در اجرای طرح حدنگاری


رییس کل دادگستری مازندران، یکی از موانع در اجرای کامل قانون حدنگار در استان را استقبال نکردن کشاورزان از این طرح دانست و گفت: یکی از فواید اجرای حدنگاری و صدور اسناد برای اراضی کشاورزی، - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران، یکی از موانع در اجرای کامل قانون حدنگار در استان را استقبال نکردن کشاورزان از این طرح دانست و گفت: یکی از فواید اجرای حدنگاری و صدور اسناد برای اراضی کشاورزی، برطرف شدن بسیاری از منازعات و اختلافات بین کشاورزان در بحث مالکیت است که نتیجه آن کاهش ورودی پرونده به محاکم دادگستری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز درجلسه حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: از زمان تصویب قانون حدنگاری و مکلف شدن سازمان ثبت اسناد برای صدور سند مالکیت برای کل کشور که شامل اراضی ملی، کشاورزی و بافت شهری می شود، اقداماتی خوبی در چند سال اخیر در اجرای این قانون دراستان صورت گرفته است .

وی افزود: که یکی ازمهم ترین بخش های آن که اراضی کشاورزی است با موانعی روبه رو است و متاسفانه مورد استقبال کشاورزان مازندرانی قرار نگرفته است.

این مقام عالی قضایی در مازندران، با بیان اینکه مرحله مهم در اجرای طرح حدنگاری مربوط به اراضی کشاورزی است، تصریح کرد: از این لحاظ که اجرای این طرح در زمین های کشاورزی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری کشاورزان در اجرای طرح حدنگاری

لزوم همکاری کشاورزان در اجرای طرح حدنگاری