مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:452023-01-05فرهنگي

سهم ویژه اشعار عربی در سبد اشعار امام رضایی(ع)


دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی گفت: زبان عربی پیشینه طولانی و سهم ویژه ای در سرودن اشعار در مدح و منقبت امام رضا(ع) دارد.

- دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی گفت: زبان عربی پیشینه طولانی و سهم ویژه ای در سرودن اشعار در مدح و منقبت امام رضا(ع) دارد.

مرتضی حیدری آل کثیر دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره شعر عربی رضوی امسال توسط بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و به میزبانی خوزستان برگزار می شود.

وی در ادامه دلیل انتخاب خوزستان برای جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی را وجود آرامگاه شاعر اهل بیت (ع) دعبل خزاعی در شهرستان شوش است دانست که ارتباط معنوی آن با امام رضا (ع) در اشعار این شاعر مشهود است.

دبیر جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی ابراز کرد: به دلیل علاقه زیاد شاعران به شخصیت والای حضرت رضا (ع) باعث شده است تا برگزاری این جشنواره جلوه خاصی در استان به خود بگیرد و از اهمیت بالایی برخوردار باشد، همچنین نقطه عطفی برای سایر جشنواره های مرتبط با امام رضا (ع) در استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ویژه اشعار عربی در سبد اشعار امام رضایی(ع)

سهم ویژه اشعار عربی در سبد اشعار امام رضایی(ع)