مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:552023-01-05سياسي

فرماندار خوسف: منابع آبی، امانت نسل آینده است


منابع آبی امانت بزرگی هستندکه باید به درستی حفظ و به نسل بعدی تحویل داده شوند و در این راه همه ما در جایگاه های مختلف نسبت به این امر مسئول هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی ایمانی، فرماندار شهرستان خوسف چهارشنبه شب  در جلسه شورای حفاظت از منابع آب با بیان اینکه رفتار امروز ما متاثر از گذشتگان بوده و آیندگان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد، اظهار داشت: اینکه امروز چه رفتاری داشته باشیم و چگونه در حق منابع آبی و ثروت های خدادادی عمل کنیم ، قطعا در زندگی آیندگان تاثیر خود را خواهد گذاشت.

رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خوسف: با بیان اینکه باید صرفه جویی به معنی واقعی کلمه مورد توجه قرار گیرد، افزود: یکی از مهمترین راه های این مهم، نصب کنتورهای هوشمند مصرف آب است که در این بین همه دستگاه های اجرایی مسئول بوده و باید به نقش خود واقف باشند.

ایمانی، با بیان اینکه در بحث آب چاره ای جز صرفه جویی نداریم، ادامه داد: امروزه با رشد علم و فناوری بسیاری از انرژی ها از جمله برق و سوخت تجدید است به جز آب که هیچ جایگزینی برای آن تعریف نشده این در حالیست که بدون آن زندگی و حیات بشریت به مخاطره خواهد افتاد.

مقام عالی دولت در شهرستان خوسف، با بیان اینکه توجه به محیط زیست و منابع طبیعی می تواند به حفاظت منابع آب کمک کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خوسف: منابع آبی، امانت نسل آینده است

فرماندار خوسف: منابع آبی، امانت نسل آینده است