مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:152023-01-04سياسي

ضرغامی: سند آمایش گردشگری دماوندباید با همکاری همه دستگاه ها تهیه شود


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ظرفیت گردشگری دماوند بسیار بالاست، گفت: سند آمایش گردشگری شهرستان دماوند باید با همکاری همه دستگاه ها تهیه و اولویت ها مشخص و نقشه پنج ساله برای آن تعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دماوند با بیان اینکه خدمت در جمهوری اسلامی ایران توفیق بزرگی است که قصد قربت می خواهد اظهار کرد: کار در جمهوری اسلامی چیزی است که خیلی از شهدای قبل از انقلاب آرزوی آن را داشتند و این آرمانی برای برای آدم های خوب این مملکت بود و امروز این دوران رسیده است و باید قدر آن را بدانیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امروز مردم ما از وضعیت کنونی مقداری ناراضی هستند، چراکه توقعاتی از جمهوری اسلامی داشتند و پای آن هم ایستاده اند؛ گرفتاری های معیشتی و مشکلات نظام اداری در برخی حوزه ها نارضایتی ایجاد کرده است.

ضرغامی با اشاره به اینکه مردم انتقاد و گرفتاری دارند، اما پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند، تصریح کرد: کار مردم در وهله اول دست خود شماست و نباید فرافکنی کرد؛ یعنی در همین اندازه که مسئولیت دارید، می توانید کار مردم را انجام دهید و در برخی موارد باید مسئولیت بیشتری قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: سند آمایش گردشگری دماوندباید با همکاری همه دستگاه ها تهیه شود

ضرغامی: سند آمایش گردشگری دماوندباید با همکاری همه دستگاه ها تهیه شود