مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:002023-01-04سياسي

گسترش حمایت های بانک شهر از جامعه پزشکی کشور


مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کمک به جامعه پزشکی با هدف ارتقای نظام سلامت کشور همواره در دستور کار این بانک بوده است، گفت: حمایت های بانک شهر از پزشکان گسترش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکترسیدمحمدمهدی احمدی در مراسم امضای تفاهمنامه میان بانک شهر و سازمان نظام پزشکی کشور که با حضور جمعی از مدیران ارشد دو سازمان و رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد، عنوان کرد: کمک به جامعه پزشکی و مدافعان سلامت را وظیفه خود می دانیم.

دکتر احمدی با بیان اینکه امروز یک رابطه پایدار میان بانک شهر و جامعه پزشکی شکل گرفته است، تصریح کرد: با اجرایی شدن تمامی ابعاد این تفاهمنامه، پزشکان می تواند ضمن برخورداری از برترین خدمات بانکی در حوزه های مختلف دغدغه ای برای خرید، نوسازی و تجهیز مطب و .

نداشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وجود پزشکان توانمند، متعهد و خوشنام از بزرگترین ثروت های ایران اسلامی است، افزود: یکی از مهم ترین اولویت ها و اهداف بانک شهر حمایت از فعالیت های اقتصادی و بخش های اثرگذار جامعه است و در این راستا بانک اقدام به طراحی بسته اعتباری اعطای تسهیلات به جامعه پزشکی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش حمایت های بانک شهر از جامعه پزشکی کشور

گسترش حمایت های بانک شهر از جامعه پزشکی کشور