مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:102023-01-04اجتماعي

سامانه بارشی آذربایجان غربی را فرا می گیرد


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با ورود سامانه بارشی از عصر امروز چهارشنبه نواحی جنوبی و مرکزی این استان را فرا می گیرد.

- مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج بررسی نقشه های پیش بینی و پیش یابی افزود: فعالیت این سامانه تا روز یکشنبه هفته آینده در سطح استان پیش بینی می شود و لازم است تا در نواحی مذکور به توصیه های هواشناسی توجه شود.

وی اضافه کرد: بارش برف، باران، مه گرفتگی جاده ها و کاهش افق دید برای محورهای مواصلاتی کوهستانی و گردنه های استان طی مدت زمان یاد شده پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: رانندگان و افرادی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند لازم است تا تجهیزات زمستانی به همراه خود داشته باشند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده های کوهستانی و لزوم تجهیز خودروها به زنجیر چرخ ادامه داد: لازم است که دستگاه های اجرایی در این زمینه تدابیر لازم برای مقابله با اثرات کولاک و مه گرفتگی را اتخاذ کنند ضمن اینکه صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی نیز باید مد نظر باشد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیشینه دما در روزهای پایانی هفته جاری افزایش می یابد، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته گرم ترین شهر استان بوکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی آذربایجان غربی را فرا می گیرد

سامانه بارشی آذربایجان غربی را فرا می گیرد