مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:102023-01-04ورزشي

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در اردبیل با حضور 300 نفر


رییس هیات ورزشهای همگانی استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در اردبیل با حضور 300 نفر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیات ورزشهای همگانی استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در اردبیل با حضور 300 نفر خبر داد.

ودود اسحق زاده 14 دی در جلسه روسای کمیته های هیات با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات با همراهی و شرکت 17 دستگاه اجرایی استان اردبیل در دو بخش آقایان و بانوان با شعار کارمند تندرست، خدمت بهتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: :این مسابقات هر ساله با محوریت هیات ورزش های همگانی در رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، مینی فوتبال، والیبال و شنا در بخش آقایان و آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، والیبال، داژبال و شنا در بخش بانوان برگزار می شود.

اسحق زاده اضافه کرد: در این دوره از مسابقات 246 نفر در بخش آقایان و 72 نفر در بخش بانوان در دو بخش تیمی و انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت و نفرات و تیم های برتر به مسابقات منطقه ای و کشوری اعزام خواهند شد.

وی در خصوص تیم های حاضر در این دوره از مسابقات تصریح کرد: در بخش آقایان ادارات تامین اجتماعی، ارتباطات، برق، ورزش و جوانان، ثبت احوال، امور عشایری، بهزیستی، دادگستری،آب و فاضلاب و اداره کل زندان ها در رشته ورزشی فوتسال و ادارات آتش نشانی، محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در اردبیل با حضور 300 نفر

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در اردبیل با حضور 300 نفر