مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:402023-01-04اقتصادي

هوشمندسازی درب خانه بدون نیاز به تعویض قفل


یک قفل هوشمند که در نمایشگاه فناوری CES 2023 معرفی شده، کنترل گر صوتی و حسگر اثرانگشت را به قفل های معمول موجود اضافه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، به نظر می رسد شرکت Lockly با آخرین محصول خود با نام Flex Touch Pro به فکر اجاره نشین ها بوده است.

برخلاف بسیاری از قفل های هوشمند سنتی، این قفل نیازی به نصب یک قفل جدید ندارد و کنترل کننده های صوتی و یک حسگر اثرانگشت را به قفل موجود بر درب ورودی خانه شما اضافه می کند.

قفل هوشمند Flex Touch Pro در جریان نمایشگاه CES 2023 معرفی شد و قرار است در سه ماهه اول سال 2023 با قیمت 230 دلار عرضه شود.

طراحی مقاوم و ویژگی های بیومتریک چشمگیر آن می تواند آن را به گزینه ای جذاب هم برای اجاره نشین ها و هم برای مالکان خانه تبدیل کند.

این محصول دارای سه قاب منحصر به فرد است که تقریباً برای اکثر قفل ها مناسب باشد و از وای فای برای دسترسی از راه دور پشتیبانی می کند و به کاربر این امکان را می دهد که بدون توجه به جایی که هست وضعیت درب خانه خود را بررسی کند.

در حالی که کنترل گر صدا و حسگر اثر انگشت ویژگی های جذاب مهمی هستند اما باید خاطرنشان کرد که Flex Touch Pro را می توان با دستیارهای صوتی گوگل (Google)، الکسا (Amazon Alexa) یا اپلیکیشن Lockly نیز کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی درب خانه بدون نیاز به تعویض قفل

هوشمندسازی درب خانه بدون نیاز به تعویض قفل